Optimització del temps i ús eficaç de l'e-mail - Formació Presencial 2025 - D00122



FECHAS DEL CURSO

De: 01/10/2025 00:00:00 A: 09/10/2025 00:00:00


Objectius del curs:

➔ Millorar i optimitzar la jornada de treball i ser més eficaç.
➔ Aprendre a establir prioritats clau entre les exigències del dia a dia.
➔ Simplificar i revisar correctament les tasques i accions del treball.

➔ Organitzar i disminuir les distraccions i interrupcions.
➔ Aprendre tècniques adequades per a controlar l'e e-mail i evitar que ens domini i saturi.
➔ Establir criteris de “revisar”, “processar” i “classificar” e e-mails.
➔ Saber usar estratègicament el “Assumpte:”, “Per a…”, “CC..” i “regles i carpetes” de classificació
➔ Aprendre a crear barreres entre l'urgent, l'important i l'informatiu.

 A qui va adreçat:

-          Al personal investigador i d'Estructura de l'Institut de Recerca.

 Continguts:

1. Gestió d'accions vs. Gestió del temps.

2. Perquè ser eficaç en el treball.

3. Saber treballar amb tasques clau.

4. Solucions per a optimitzar: La Multitasca.

5. Reduir les interrupcions i distraccions.

6. Solucions per a gestionar les "Tasques Bomba".

7. Mètode per a simplificar el treball.

8. Saber treballar amb blocs d'acció.

9. Factors per a revisar i processar les tasques.

10. Els 5 passos per a ser eficaç.

11. Revisió diària del treball.

12. Com controlar els e-mails i no al revés.

13. Errors a evitar amb l'e-mail.

14. Revisar vs. Processar l'e-mail.

15. Processar la safata d'entrada.

16. Regles per enviar e-mails eficaços.

17. El mail de la revisió constant de l'e-mail.

18. Control i seguiment dels e-mails.

19. Ús eficaç de "l' assumpte", "Per a", "CC.." i regles de classificació.

 

Metodologia:

Dinàmica, enfocada a la ferma assimilació i aprenentatge de conceptes clars. Metodología “De dins cap a fora ”amb exercicis pràctics de pensar i actuar.

Professorat:

David Comí -  Incrementis

Dates i horari:

1, 2, 8 i 9 d'octubre de 10 a 14 h

Durada:

16 h (4 h per sessió)      

Modalitat:

Presencial

Sala d'Interacció social (4ta planta Institut de Recerca)

Places Limitades

 

Es lliurarà el certificat corresponent als participants que hagin assistit al 100% del curs.

1. Datos Fiscales


3. Datos bancarios


Para que el registro sea válido, por favor deberá adjuntar el comprobante en pdf de la transferencia bancaria con el código numérico de referencia del curso indicado al final del Título del curso

Nombre de la cuenta: Institut de Recerca Hospital Sta. Creu i St. Pau
Banc: La Caixa
Adreça :Institucions Catalunya .Av.Diagonal, 530 Pl. 1
08006 Barcelona

IBAN ES96 2100 0885 6102 0023 7986
SWIFT/BIC : CAIXESBBXXX


3. Adjuntar justificante


Adjunte el comprobante de transferencia en formato PDF * a Caixabank IBAN ES96 2100 0885 6102 0023 7986

Si el idioma no es el correcto por favor selecciona el que desee: Català / Espanyol / English

Según la Ley Orgánica 15/1999, usted autoriza que sus datos personales facilitados en este formulario se incorporen en un fichero creado bajo la responsabilidad del Instituto de Investigación del Hospital de la Santa Cruz y San Pablo, con el fin de realizar la gestión del alumnado, emisión de certificados o diplomas, control de la asistencia, gestión contable y administrativa, así como para informarle sobre nuestros cursos, seminarios, actos, publicaciones y cualquier otra actividad que organice la Instituto o una entidad colaboradora por correo postal, electrónico y / o fax.

Le informamos que estos datos podrán ser comunicados a las oportunas entidades y / o organismos co-organizadores, para la gestión del correspondiente curso. Usted podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición dirigiéndose a la sede de: el Instituto de Investigación del Hospital de la Santa Cruz y San Pablo (At. Secretaría de Docencia): Pabellón San Federico, 1ª Planta, C / San Antonio Mª Claret, 167-08025 Barcelona

1. Datos Fiscales


Si el idioma no es el correcto por favor selecciona el que desee: Català / Espanyol / English
Todos los pagos con targeta se procesan con Redsys y tienen una encriptación SSL de 256 bits con 3D Secure inteligent

Según la Ley Orgánica 15/1999, usted autoriza que sus datos personales facilitados en este formulario se incorporen en un fichero creado bajo la responsabilidad del Instituto de Investigación del Hospital de la Santa Cruz y San Pablo, con el fin de realizar la gestión del alumnado, emisión de certificados o diplomas, control de la asistencia, gestión contable y administrativa, así como para informarle sobre nuestros cursos, seminarios, actos, publicaciones y cualquier otra actividad que organice la Instituto o una entidad colaboradora por correo postal, electrónico y / o fax.

Le informamos que estos datos podrán ser comunicados a las oportunas entidades y / o organismos co-organizadores, para la gestión del correspondiente curso. Usted podrá ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición dirigiéndose a la sede de: el Instituto de Investigación del Hospital de la Santa Cruz y San Pablo (At. Secretaría de Docencia): Pabellón San Federico, 1ª Planta, C / San Antonio Mª Claret, 167-08025 Barcelona